Käyttöönottoa varten tarvittavat tiedot

Täytäthän alla olevan lomakkeen mahdollisimman pian käyttöönottopalaverin jälkeen.
Jos sinulle tulee ongelmia tietojen hankkimisen kanssa tai tarvitset apua, ota yhteyttä asiakasvastaavaasi.

Täytä lomake huolellisesti. Voit katsoa kysymykset läpi ennen vastaamista ja lomakkeen lähettämistä. Huomaathan, että vastauksia ei voi tallentaa välissä, vaan koko lomake tulee täyttää ja lähettää kerralla.

Valmistaudu lomakkeen täyttämiseen etukäteen hankkimalla seuraavanlaiset tiedot:

  • domainin tiedot: DNS-tietueet ja välittäjänvaihtoavaimet
    Normaali käytäntö on, että domainin hallinta siirtyy meille, jolloin muutosten tekeminen on helpompaa. Saatte DNS-tietueet ja välittäjänvaihtoavaimet nykyisten sivujen tekijältä / ylläpitäjältä. Jos ette halua siirtää domainia meille, niin ilmoittakaa tästä lomakkeella. Tällöin tarvitsemme yhteyshenkilön, kenelle ilmoittaa tarvittavat muutokset, kun kotisivut julkaistaan. Varmistakaa samalla, onko sähköpostinne hallinta samalla palveluntarjoajalla.
    Jos käyttöönne on tulossa uusi domain, me voimme varata sen.

  • Paytrailin tai Visma payn kauppiastunnus ja kauppiasvarmenne, saatte nämä Paytrailin tai Visma Payn asiakaspalvelusta tai kauppiaspaneelista. Jos teillä ei ole vielä sopimusta kummankaan kanssa, projektipäällikkö auttaa teitä valitsemaan maksunvälittäjän.

  • Netsin tai Bamboran kauppiastunnus ja toimialakoodi, jos jompikumpi on käytössänne. Nämä tarvitaan vain, jos haluatte tilata integroitavan maksupäätteen.

  • Smartumin VenueID (ven-alkuinen koodi, saatte Smartumin palvelun kautta), jos haluatte Smartumin maksutavaksi verkkokauppaan.

  • listaus käytössänne olevista maksutavoista (sis. liikuntaedut), jos käytössänne on kassa.


Lomakkeella kysytään muitakin asioita, mutta ylläolevat voiva vaatia enemmän selvittelyä.
​​​​​​​